Lucky Seyma18 anladım canım gelmiş geçmiş olsun allah bidaha yaşatmasın. İnsan hep şimditekrar gelcek die endişe ediyor. Bu stres bitiryo beni
Lucky Yaseminhan yok doğuma kadar kullanıcam ben canım zaten . Sen kendiliğinden buraktın ve tekrarmı kanaman geldi ?
Yaseminhan Lucky Benim ilk gebeliğim düşükle sonlandı.. ondada kullandım ama leke bitti diye bırakmıştım bide alttan değil ağız yoluyla vermişti sonrasında doktor secimimizin ne kadar kötü olduğunu anladık eksta hiçbişey yapmadılar.. şimdi tekrar gebe kaldim 17 haftaligiz :) ilk zamanlarda yine kullandım bu sefer vajinal olarak hatta ilk 2 ayımı yatarak geçirdim falan ama şu an durum iyi bırakabilirsin dediği için bıraktım çok sukur kalça agrım dışında bişeyim yok bebisimin hareketlerini hissetmeye başladım.. en iyi anladığım şey ise pskolojik olarak ne kadar iyi olursan vücudun o kadar iyi taşıyor onu.. gerekeni yap gerisi allahın takdiri.. ümitsiz umutsuz hicbir insan insan olamaz zaten..Hep böyle dedim var çünkü her işte bir hayır..
Serapca Lucky dr na sormadan bencede bırakma pruloton iğne ve progestan bende kullandım geri gelmesi normal vajina kusuyor ilacı ben 5 ay kullandım pruloton igneyi haftada 3gün aklına bişey gelmesin kullan ve ani hareketten sakın inş çabuk atlatırsın 🤗
Lucky Serapca yok canım bırakmak gibi bir lüksüm yok malesef doğuma kadar kullanıcam. İğneyi de 3 günde bir kullanıyorum. Bu gün ikisi birden hiç erimeden saatler sonra geri gelince çok şaşırdım
Lucky mucizem61 kanamalarımda agız yoluyla aldım ben de ama malesef hayattan soğuttu. Bir de vajinadan daha etkili olduğunu düşünüyorum çünkü 2 haftadır agızdan alıyordum lekelenmelerim geçmemişti iki gün önce tekrar vajinadan almaya başladım aniden kesildi. Az kalmış sizin allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin bize de o günleri göstersin inşallah
mucizem61 Lucky amin cnm insallah insallah ben bu mucizemi on yıl bekledim insallah sonu güzel olcak hepimizinde
Mavisanneeee Bende düşük riski için progestan kullandım günde üç seferse eğer ilacı vajinal yoldan alıyorsan ilacı aldıktan sonra 1 saat uzan geri gelmez ilaç. Kalıntılarının gelmesi çok normal vajina içinde eridiği için kalanlarını rahim dışarı atıyor. Doktoruna sormadan bırakma derim.
Lucky Mavisanneeee zaten yatak istirahatim var kalkmıyorum o halde sabah koydugum ve öğlen koydgm saatler sonra erimeden geri geldi ben de çok şaşırdım ilk defa böyle oldu gebeliğimin başından beri kullanıyorum🤷♀️
Dmakog Mutlaka kullan n ben de kullanıyorum evet beyaz akıntı oluyor sabah kalkınca baya ıslak oluyor tabiki normal dedi doktor
Lucky Dmakog kullanmayan çok az hamile var galiba hamile kalmadan önce böyle bir iacın varlığından haberim bile yoktu🤷♀️
Lucky Yaseminhan gerçekten psikoloji çok önemli ama insan biryerden sonra patlıyor ben de 14+4 üm şuanda 9. Haftamdan beri 2 kere kanama ve lekelenmeler yaşadım ozamandan beri yatıyorum şehirdışındayım ailemden uzakta allah razı olsun kayınvalidem ve annem dönüşümlü geliyorlar. Ama yatmak çaresizce beklemek okadar yıpratıcı ki ağlamalarıma engel olamıyorum bir de uykusuzluk başladı. Rahmimde perde de var . Hep birşey olacak endişesi mahvediyor beni aklımdan çıkaramıyorum😢
NamelessWarrior Kuzum bende kullanıyorum ilacın bi kısmı geri geliyor her seferinde. Sıkıntı yaratacak bi durum olduğunu sanmıyorum.
deletedmom6295 Lucky son lekelenmeden sonra 1 hafta sayıp doktorunuzu arayın. bu şekilde bıraktırmıltı benim doktorum. altın kuralı lekesiz bir haftaymış
Yaseminhan Lucky Bisey olucak deme bi kere o kafadan uzaklaş yatmak çok sıkıcı biliyorum ama tadını çıkar boşver yeni dizilere basla vakit geçer balim kitap oku zaten hemen uykun gelir 😁 allahın izniyle bisey olmicaktir dik ayakları da miss
nisacamal Lucky canm merhaba,benmde 6.3 haftalık gebeyim,bu gün lekelenmem oldu kahve rengi,çok korktum,doktorum Bioqest 400mg diye yazdi vaginaya koymam gerek
Lucky nisacamal o ilacı ilk defa duydum canım bir bilgim yok malesef 😕 senin haftalarında genelde yerleşme kanaması oluyor endişe etme . Doktorunun söyledikleri önemli tabiki