Nursemother benımde o haftalarda oyledı canım 4 sınırmıs 5.4 bırıde 3.2 falan takma hıc bısey olmuyo doktorun olcumlerıyle alakalıda olabılıyo detaylıya gırdık bırı 3.5 bırı 3 falandı olmadı baska doktorada olctur belkı senınkıde benım gıbıdır bu haftada karın cevresını fazla olctu baska doktor yıne daha az olctu kesınlıkle olcumle alakalı ha tabı bu dogru bı rakam olsa bıle 15 ustu kotu gerısıne korkma ben kac ay detaylıya gırene kadar korkmustum ama bosunaymıs ben ozele gıdıyorum boyle durumlarda devlete sıra alıyorum oylesıne gırıyorum bı doktora baktırıyorum ıkısıde aynı seyı derse takıyorum artık