26+0 haftalık hamileyim kızlar bebeğim normalde hareketlidir ama belli saatlerde ya dün öğleden beri 1 saniye durmadı desem yeridir acaba bir sıkıntı mı var diyorum ne ben uyudum ne o onun hareketlerinden dolayı hâlâ da aynı ilk defa böyle bir şey oluyor çok ciddi anlamda bir artış var bende acaba bir sorun mu var diye strese girdim normal mi?