İlk defa anne olacağım ve çok endişeliyim. özel hastanelerde doğum aldı başını gitti yine de ikilemdeyim pişman olmak istemiyorum. Sizce normal doğum yapacak olsaniz nerde yapardınız. Bu arada kontrollerimi başından beri devlet Hastanesi’nde yaptırdım . Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler 🌼