Bilgekpn Sabah kasık ağrısıyla uyandım dün rutin kontrole gittim bebeğim iyice aşağı inmiş haftaya alttan muayenem var Şuan 36+1 im açılmam olduğunu nasıl anlarım ? Bilgisi olan var mı bu konu da ?
Bilgekpn 68selda06 kasık ağrılarımın şiddeti arttı adet ağrısı gibi hissediyorum yaklaşık bi 5 dk sürdü 😮💨🤧
Bilgekpn busrazz ağrı hissettiğim de yatıyorum ama geçmedi kalkacağım şimdi haraket halinde geçiyor mu ona bakacağım 🥺🥺
busrazz Bilgekpn tuhaf bi agrıysa dogum agrısı olabilir bende göeem hafta adet sancılarım başladı doktorum dinlenince geçen agrılar yalancı sancı dedi dogum sancısını illaki anlarsn farklı bişy dedi