Sila66 Son adet tarıhım 24 agustos yanı suan 5 haftalık dun kese gozukmedı ne zaman gozukur canım anneler ❤️
2prensesannesiiii Sila66 betanız kaçtı En son benimde 23 Ağustos yarın kese görmek için dr çağırdı dün betam 3617.5 çıktı yarında randevum var 4 te 🥺🥲
Gizemm44 2prensesannesiiii sizinki yarına 7 bini geçer gözükür inşallah benimde bugün 3 bindi cumartesi doktora gidecem sizinkine yaklaşacak değeri gözükürse banada söyler misiniz ♥️
2prensesannesiiii Gizemm44 tabi söylerim benim değer 2 katı artmıyor 3 4 katı artıyor🥰🙏🏻 Cuma 315 pazar >1000 salı 3617 🥰🙏🏻
Gizemm44 2prensesannesiiii bide bişey sormak istiyorum betalarımız aynı ya acaba sizdede adet sancısı gibi kasık bölgenizde ara ara sancılar oluyo mu benim çok oluyoda
2prensesannesiiii Gizemm44 evet gece beni inletecek kadar oldu çorap giydim rahat ettim terliksiz gezme ayaklarını sıcak tut iyi geliyor canım 🙏🏻