Kızlar 3 cmye yakın açılmam var nstde 3 gün önce sancılar 60,80 ama ben hiç doğum sancısı hissetmiyorum. Dün akşam 7 gibi nişanım geldi ama ne yaparsam yok valla turp gibiyim😂 Ne zaman doğurcam ben😂 doğuramıyorum galiba😂 bu durumu yaşayan varmı? Ne kadar sürede doğurdunuz?😭😭 doktorumu arayıp nişanımın geldiğini söylemem gerekiyor mu?