Merhaba herkese,
Biraz gecikmeli yazıyorum bu hikayeyi çünkü 23.07.2021 de mucizemi kucağıma aldım:) biraz uzun olacak şimdiden kusura bakmayın
Kurban bayramı öncesi artık 39+7 lerdeydim ve bendeki tek doğum belirtisi nişan gelmesiydi. Bayram tatiline gireceğimiz için çok korkuyordum, normal doğum istiyordum ama havanın sıcaklığından ve mide yanmalarından artık dayanılmaz durumdaydı hamilelik, sezeryan istedim bayram öncesi ama doktor bekle normal doğum yaparsın sen dedi. Tabi ki bekledim ve bayramın 3. Günü sabahtan sancılar başladı. Sabah 6 da uykumdan uyandırdı, dakika tuttum 20 dk da bir geliyordu ama 3 saat sonra durdu. Akşam üstü 4-5 arası yine başladı 20 dk 15 dk ya doğru azalmaya başladı ama akşam saat 10 olmuştu. Sancılar dayanılmayacak gibi değildi. Hastaneye gidelim baktıralım acaba sorun mu var dedik zaten eve 3 dk hastane, doktora haber verdik gittik hastaneye. Nstye bağladılar açıklık 2 cm eve git evde biraz daha sıklaşmasını bekle dedi doktor , zaten ben de sorun yoksa evde beklemeyi istiyordum. Eve gitmemle asıl doğum sancıları başladı. Gece 11 den 1.30 a kadar inanılmaz sancı çektim ve artık 3-4 dkya düşmeye başlayınca hastaneye gittik tekrar. Bakırköyde çok meşhur bir hastane🤦🏻♀️ Ebe baktı açıklık 4cm ama ben sancıdan duramıyorum. Epidural istedim onu ayarladılar kan alıp bana bağlamaları nerdeyse 1 saat sürdü, sancıdan ölüyorum. Ben coraspin kullanıyordum ne doktorum kes dedi ne benim aklıma geldi kesmek. Anesteziste söyleyince doktoru aradı , riskleri söyledi bacakları tutmayabilir kanı durduramayabiliriz falan diyo ama benim o an umrumda değil. Neyse yaptı epidurali yarım saat yerinden kalkma etkisini göstercek yarım saat sonra dedi gitti. Ben sancı odasındayım. O arada gecenin 3.30 unda herkesin sezeryan doğum yaptığı hastaneye bir normal doğum geldi, tabi ki sonradan geldiği için onu doğum odasına aldılar🤦🏻♀️ Ben kaldım sancı odasında. Aradan 2 dk geçmeden benim doktorum geldi bakalım ne durumdasın dedi. Bir baktı ve dedi ki sen doğuruyorsun. 4cmle gelmiştim hastaneye 2 saatte tam açıklık olmuş. Hemşireler o kadar panik durumda ki beni kontrol etmek kimsenin aklına gelmemiş.
Sancı odasını sözde doğumhaneye çevirdiler eşimi bile yanıma alamadan apar topar doğum başladı zaten 15 dakikada doğum bitti, 3 ıkınmada çıktı minik🥰 kalp atışları çok düşük olduğu için doktor aksilik olmasın diye baya kesmiş. Kesikten çok korkuyordum ama o an gerçekten hiç acısı anlaşılmıyormuş asıl mesele poponun üstüne oturamadığın sonraki 3 hafta😅. Bebeğimi kucağıma bile alamadan götürdüler 3 saat sonra görebildim.
Çok şükür 40+1 de sağlıkla doğdu ama maalesef o gece hastanede çok aksilik yaşandı şükürler olsun ki ne bana ne de bebeğe birşey olmadı. Normal doğum isteyenlere sesleniyorum özel hastanelerde 1 doğum odası oluyormuş inşallah benim gibi bahtsız bedevi olmazsınız😄😄
Bu arada benim 14 cmlik kocaman bir miyomum vardı ve normal doğumu engellemedi