afroditt Trimisterdan selamlar biz tuvaletle kanka olduk olduk da gelen giden yok 😂 hele de uykunun engüzel yerinde geliyor ya sinir oluyorum bazen diyorum aman boşver sal gitsin şuraya 😂 sonra yine temizleyecek ben oluyorum sizde durumlar nasıl
minikmelek1311 afroditt bende aynı durumdayım birde tutmak istiyorsun tutamıyorsun bebiş bir vuruyor altına kaçırıyorsun 😂
tecrubesizanneadayi12 afroditt ahahahah ben 2. Trimesterde başladım kankalığa bende gece uyandığımda gidip birazda klozette uyukluyorum😄
Kader1234 Saat 5 te tuvalete uyanıp hala uyuyamayan ve forumda gezen biri olarak o kadar iyi anlıyorum ki 36+1 den selamlar 🤭
Minigim38 Bende tuvalete artık bi tek kişilik koltuk koymayı düşünüyorum her 5 10 dakikada bir geliyor bıktım artık 😬gece tuvalete gitmekten uyuyamıyorum
JaleTogrul afroditt vallaha bide sonlara gel tuvalete yatak yapasin gelicek😂 bir gecede insan 5 kere kalkarmi ya .. aslinda kendimi sikip uyuyayim diyorum o zamanda cimcime tekmeliyor yerim dar diye😂
afroditt JaleTogrul şey demek istiyorsun galiba bu kötü günlerin sırada daha kötü günlerin var 😂😂 şuan 29 haftalığız bakalım ne olacak