1234567_ 1 ay önce doktor çocuğumun eşinin assagida olduğunu söyledi o zamanlar 27 haftalıktim şuan 30+5 oldum 2 gün sonra kontrolüm var ve çok korkuyorum ne yapacağımı bilemiyorum
hemsiree 1234567_ korkmanıza gerek yok bebek büyüdükçe üste çıkma ihtimali var. ama çıkmasa bile normal doğum yerine sezaryen olacaksınız yine korkacak bişey yok