segah06 Kızlar 20 haftadayım ve karnımda çatlamalar farkettim. Neler önerirsiniz? Hangi krem iyi gelir?
sekermomgeliyo Bende henüz almadım ama araştırmalarıma göre Lierac , bio-oil kullanıcam sanırım 🫣 umarım çok çatlamayız