Ozge2204 benim ilk gebeliğim geç döllenmeyle oldu :) adetlerim hep düzensizdi ve adetime yakın yumurtluyormuşum ondan dolayı haftasına göre değilde hep keseye göre hafta hesapladı doktorum doğuma kadar. Şuan 6 yasında oğlum 10 gün geriden hesapladık haftalarını o yüzden skkıntı etme :) ben bu ikinci gebeliiğimide geç döllenme diye geç gitmek istedim haftasında çıktı erken gidince ilk gebeliğimde doktor korkutmustu bebek yoktur belkide çok düşük değerin felan kesede görememişti. O yüzden bunda garantilemek istesm :)