Küçük abdesti yaptiktam sonra ayağa kalkmaya bi anda su gibi fosur fosur aktı bi anda nefesim kesildi sanki koştur koştur hastaneye gittik çok sukur bi sıkıntı cikmadi idrar tam bosalmadigi için ayağa kalkınca boşalmış doktorum öyle dedi çok yorucu bi gun oldu benim için en azından soru işareti kalmadi aklimda