ipekbdk GmzBytr ew islerini yaptim tabi hatta hali bile yikadim 35.haftada. yuruyus hic yapmadim heryere arabayla gittim 3 gun yurudum aksamlari 2 saat sonraki gun dogum yaptim zaten
deletedmom947 GmzBytr durumumuz neredeyse aynı sizinle benimde ayrıntılıda her şey normalken 25. haftamda rahim ağzında kısalma var dedi 29mm olmuş. Şuan nasılsınız tekrar doktora gittiniz mi? Ağrılarınız oluyor mu