Annecilik Kızlar 29+5 haftalık hamileyim sırt üstü yatmayı çok seviyorum ve rahat ediyorum ama internette okuduğum , yazılara göre çok zararlıymış sırt üstü ve sağ tarafa yatmak, bende solda rahat ediyorum siz nasıl yatıyorsunuz?
ilknuribrahimbelis Annecilik doktorum sağ veya sol tarafa yatmamı tercih etti özellikle sol tarafa 25 haftadan beridir sol tarafa yatıyorum dönmemek icinde arkama yastıklarla destek veriyorum sol tarafa yatmak bebeğe giden kan akışını hızlandırıyormuş o yüzden
Nursemablk Annecilik hamile yastıkları var ben sadece sırt ve karın bölgesi olan modelini aldım acayyip rahat ediyorum istersen sende bi bak, kendini de sola yatmaya alıştır çünkü düz yatmak düşük yapmaya ya da erken doğuma sebep oluyormuş 🤗🤗
Evin45 Annecilik bende 38+3 haftalık hamileyim bütün hamileliğim boyunca sağ tarafıma yada sırt üstü yattım sol kalçamdan ayağımın altına kadar kramp girdiği için sola yatamadım bir sorunda yaşamadım şuan bebeğim doğum kanalında ara ara sancılarım oluyor
minikturtam1 Annecilik nasil rahat ediyorsam oyle yatiyorum valla. 29. Haftaya kadar bacağimin arasına yastık alıp karnımı yatakla cok temas ettirmeyecek sekilde yüz üstü yattim hep. Zatn o haftalarda göbegim nerdeyse hic yoktu. 31 haftaya girdik yeni yeni cikmaya basladi. Uyumak, uykuya dalmak ve uyumak icin dogru pozisyonu bulmak benim icin cok güç. Saatlerce gözümden uyku akıp dogru pozisyonu bulamadigim icin uyuyamadigimi bilirim. O yuzden nasil rahat ediyorsam o sekilde yattim hep. Ama uzmanlar annenin sol tarafa yatmasını tavsiye ediyorlar. Sol tarafa yatabiliyorsaniz cok daha iyi olur tabiki
Annecilik Teşekkür ederim kızlar dediğiniz gibi ben sola yatmaya devam o zamann bebişlerimizi sağlıklı bi şekilde hepimiz kucaklarımıza alalım inşallah 🐣💓
aryadamla Oyyy yüz üstü yatmayı zaten çok özledim şimdi de sırt üstü yatmayı özlemeye başladım doktorum sol tarafına yat dedi özellikle ama sağ da olabilir dedi, sok tarafıma çok yatamıyorum sağ tarafta daha rahat ediyorum ama geceleri kesik kesik uyuduğum için sürekli pozisyon değiştiriyorum🤷♀️