Hayrunnisakygsz ben doğumdan sonra biraz alışıp sonrasında tuvalet iletişimi uygulamayı düşünüyorum ve bu aşamadada ybb kullanmayı düşünüyorum inst prema ve onun anneliği diye sayfası var videoları var bakabilirsiniz daha sağlıklı ve bebeği hiç kimyasala pişiğe maruz bırakmamış olursunuz
Sonuçta ne kadar doğalda deseler tüm bebek bezleri kimyasal içeriyor