Benim de o zamanlar sol kasım agrıyordu korkma çok normal rahmin büyüyor ve bağlar gevşiyor ağır kaldırma uzanma bir yerlere 🤗 mesela sağda hiç birsey yoktu doktor bana dedi ki yumurtalığın sol taraftan gelmiş ve sanırım erkek çocuğa sahip olacaksın dedi ben pek ciddiye almadım ama şimdi erkek bebeğe hamileyim 🫣🫣🫣