Kizlar ben bugun sezryan oldum agrilarim vardi doktor rahmin yirtilabilir zorlanirsn dedi ve bnde sezrn oldm ztn serkljliydm riskim vardi sat 2 de sezryn oldum pihtilasma olmstu sürekli karnima basinc yapiyolar 😔 ve şuan karnm birz şiş acaba bu norml mi şiş olmasi iknci sezryanm bu ama ilkinde hic karnm şiş degildi