Arkadaşlarım çok özür dileyerek bir şey sormak istiyorum eminim tecrübeli arkadaşlarım ablalarım vardır ilk gebeliğim ve 6 buçuk haftalığım ara ara kahverengi şeklinde leke geliyor doktor sordu leken geliyormu diye o zaman yoktu hayır dedim ama şu üç gündür ara ara geliyo kontrolüm de cuma günü internetten bakıyorum normal diyor ama acaba doktora gitmelimiyim özür dilerim tekrardan🥲🫶🏻