Merhaba ben Urla devlet hastanesinde doğum yaptım 20 gün önce a dan z ye her şeye memnun kaldım özel hastane gibi içerisi tek kişilik odaları var içerisinde duşu mutfağı televizyonu var onun dışında doğumda rahatlık olsun diye sana pilates topu veriyorlar odanda hareketler yapıyorsun vs ebeler mükemmeldi hepsi gerçekten uzakta oturmama rağmen suyum geldi ve direkt gittim bir sorun yaşamadım