Nrglesim2 Son 10 günün içerisine girdik inşallah bende buraya doğum hikayemi yazacağım günü görürüm hiç doğuracak gibi hissetmiyorum kendimi hiç bir belirttim yok bakalım hayırlısyla bebeğime kavuşmak istiyorum artık var mı benim gibi olan
angela4 Nrglesim2 Son 6 gün benimde ama hiçbir belirtim yok kendimi tuhaf hissediyorum sancım var yazanları okudugumda sancım yok diye üzülen ben🥲
Kevser4727 Al benden de o kadar son 8 gün ara sıra ağrı sancı geliyor sonra gidiyor şuan ne rahat uyuyabiliyorum ne bişey baldır bacak kasık ağrılarım var ve sinirim çok bozuldu
Nrglesim2 Kevser4727 valla 10 güne girmeden önce gece uykum yoktu şimdilerde okadar rahat uyuyorum ki geceleri ne tuvalate ne su içmeye kalkıyorum öyle rahat uyuyorum ki bi tuhaflık var bu işte ama çözemedim
Balrengii 1 son 10 da benden:( arada karnım agriyor ama karnım aşağı filan inmedi anlayamadım bu isiii 😅