Mjgn Arkadaşlar 28+3 haftalık gebeyim grip oldum ve ağır bir şekilde geçiriyorum.Herhangi bir öneriniz var mı?
Birsenvergili Mjgn bende bekliyim şurda ne yaptıysam geçmedi zencefilli bal yedim boğazlarım biraz iyi
zehra33 Mjgn ben de olmak üzereyim çok fena burun akıntım var ballı ıhlamur ve nane limon içiyorum inşallah geçer daha da artmadan😖😞
brlnhrmk bende 25. haftamdayım bi haftayı geçti çok kötüyüm hep bal limon zencefil doğal yollardan halletmeye çalıştım ama olmadı. ateşe çevirdi bogaz enfeksiyonu oldum ateş de 2 gün direndim baktım giderek yükseliyor mecbur dr um antibiyotik başlattı. bide benim ki ikiz gebelik. o kadar ağır geçiriyorum ki mahvoldum. hala kendime gelmiş değilim.
Mjgn brlnhrmk Allah şifa versin canım inşallah biranönce düzeliriz malesef gebelikte grip daha ağır oluyor
Selim_Alparslan Allah şifa versin canım . Ben 2 kilo limon , ıhlamur ve nane limonla 4 günde yendim sonrası tabi öksürüğe bıraktı 2 haftadır öksürüyorum tek tük onun içinde bal ve pekmez içiyorum . Geçmiş olsun canım