Nuranemre Merhaba arkadaşlar benm doğum 11.09.2018 tarıhınde gerceklestı.. tam 40 haftalık olmustum hersy normal gıderken kendımı normal doguma adapte etmısken o aksam kontrole gıttıgmde bebegımın 4 kılo oldugunu ogrendım doktor cok zor olur normal dogum doguramazsın o yuzden yarın sabah yatısını yapalım dedı tabı ben üzüldm biraz neyse ertesı gün oldu doktorm sabah hast. Yoktu ve asıstanlarına once normal deneyelım eger olmazsa sezaryan demıs nys ben kendımı aksam dan berı sezaryana adepte etmıstım bu sefer normal dogm deyınce ben sok ☺️ Nys ebe muayene ettı alttan 2 cm açıklık var gzl sunıle acılırsa cok ıı dedı nys basladılar sunıye tam ıkı saat ılk basta agrılar hafıf ama snra agrılar agırlastı cok zordu uc saat sonnda doktorm geldı o alttan baktı hıc acılma olmamıs suyunu patlatalım dedı nys suyumu patlattılar gene ıkı saat daha sunı verdıler ıkı saat snra tkrr doktorm geldı gene hoc acılma olmadıgını ve cocugumun kafasının yan oldugunu ıstesemde normal doguramıyacagımı soyledım benı sezaryana aldı zaten tabı bn yalvarıyorm alın bıan once dıye o sancıdan nys aldılar 10 dk snra aılem gormus yavrumu bende genel anstezi komple bayılmıstn bnde bır saatn sonunda yavruma kavustum rabbım ısteyen herkese bu güzel duyguyu nasıp etsın tamam sezaryan zor ama ınanın en fazla br hafta sonra kendı ısınızı gucunuzu hersynızı yapabılıyorsunuz düşünün ben besıncı gunden berı yalnızım cocugumla hıc korkmayın arkdslar onemlı olan bu duygunun tadını cıkarmak hakkınızı hellal edın uzun oldu bıraz..
denizefe aynen hep dıyorum nasıl geldıgı degl sag saglım kabusmanız onemlı allah hayrlı evlat olmayı nasıp etsn analı babalı buytsun 🙏
Nuranemre Aynen oylee cok sagllun bu arada bebegım 3720 gr dogdu aletler 200 gr + yada - yanılabılıyor