Fatma0090 Mommeryy ikizlerimde yanlış hatırlamıyorsam erken doğum yaptım ben yapmadan bi kac gün önce ikisi bir yapılmıştı yanılmıyorsam gecen sene olmuştu 23 haftada doğum yaptım kaybettim 😞 suan bunda da 24 saat arayla iki kez yapıldı
Elifsahin93- Mommeryy bende bugün yaptırdım 2doz yarın sanada 2 doz daha yaptiricam doktorum bu şekilde verdi. İkiz gebelik 31 haftaligim.
Mommeryy Ya benim ikiz o yüzden farklılık gösteriyor da o yüzden siz iki tanesini aynı anda mı vurulduğu yoksa 12 saat ara ile mi ?