Busebatuhan
Ayy ben de bu durumdayım. Kolestaz olabilirmiş. Kan verin, benim de haftaya randevum var. ALT ve AST değerlerine bakılıp anlaşılıyormuş. Karaciğerle alakalı sanırım. Özellikle ellerimin üstü, bileklerim, kollarım ve bacaklarım çok kaşınıyor. Hatta bunu yazarken bile kaşınıyor 🥹🥹