Sddka1996 Kızlar 35 haftalık hamileyim grip oldum . Doğal yöntemler deniyorum birde parol içiyorum. Sizin yaptığınız önlemler varmıydi antibiyotik kullandınız mi
Busebatuhan Sddka1996 bende 1 haftadır aynı sekildeyim 39+4 olduk anbtytk kullandım doktor kendisi verdi doktor verdiyse kullanabilirsin biraz o şekilde rahatladım birde tereyağ pekmez yapıp içebilirsin limonli balli ıhlamur tüketebilirsin birde
okunmusciklet Sddka1996 bende 35+4üm 1 hafta antibiyotik kullandım 1 aydır neredeyse çekiyordum en son antibiyotik verdi doktorum sef 1000mg onunla rahatladım biraz bende
Sadomazo860 Bende 26+3 um grip baş ağrısı kemiklerim hepsi sızlıyor burnum tıkalı Dr uma yazdım KBB uzmanına görün yazdığı ilaçları bana gönder dedi yarın gideceğim
Sddka1996 Sadomazo860 bende öyleyim bacım bal sirke su yemekten içmekten fena oldum yarn bende hemen doktora cikicam