Tubisss-im canım aklını bulandırmak gibi olmasın gatayı tercih etmen büyük pişmanlık ben asker esiyim arkadaşlarımdan çoğundan şikayet duyuyorum ve kendim de acil sebepten dolayı ilk gebeliğimde nstye bağlanmıştım orda aşırı ilgizler ve doğum yapacak kadınlar doğum hanenin önünde bağırmaya başlıyorlar hiç bakan yok ilgilenen yok ben şehir hastanesinde yaptım çok çok memnun kaldım özel gibiydi tavsiye ederim ama yine de senin tercihin tabiki ☺️☺️