Umayaden Saaaaa valla cnm ben aldım yenidoğan iki paket kremli olan marka onemlı değil al bi paket kullan baktın bebişinr alerji yapmiyor. Hep kullan
eliz3 Saaaaa Bende kızıma a101 soffia bezi kullanıyorum 2 yaşında gayet memnunum. Ikinciye hamileyim yenidoğana alınırmı bilemedim ya varmi soffia kullanan :)
Saaaaa Umayaden evet bende bi paket aldım deneyeceğim duruma göre baktım olmuyor sleppy almayı düşünüyorum
Armin-Guney Ben bi kere aldim bitmek bilmedi bez . Asiri ağır kokuyor . Mecburen bitirdim birdaha asla almam
Armin-Guney Saaaaa beni rahatsız etti . Bebegim bir kere çiş yapsa bile sanki kaka yapmış gibi ağır bir koku alıyordum. Surekli kaka mi yaptı acaba diye kontrol edip duruyordum . Bebegi kucağına alan kaka yapmış sanırım diyordu 🤣
Damlaranadagtekin Bende kullanıyorum 1 yasinda kızım su anda ikincide doğdu onada aldik kullaniyoruz valla gayette güzel