elifuslu1002 Emineo98 o oluyor canım normal yani kalp atışı değil hem önce dikkat etmiş olsaydın hamile olmasan bile aynı şeyi görürsün
Deletedmom_8 Emineo98 kalp atışı hissedebileceğiniz bişey değil. Kaç kat derinin altında suyun ve kesenin içinde. En fazla belli bir haftadan sonra hıçkırıkları olur onu hissedersiniz. Kalp atışı gibi pıt pıt
Nur000 Ben hissettim. Gümbür gümbür atıyordu. Bazen yavaş bazen hızlı atıyordu. Hatta bazen aglama sesini de duyuyordum.
Burrccu Nur000 😂 yok artık 😂 sey gibi oldu bu kucukken ailedekilere su olayi hatırlıyorum dersin ve asla kimse inanmaz ya😂 onun gibi😂 cook zor ya hissetmek 😂 hatta imkansiz😂
Pijamaskeliler egeninincisii öyle mi oluyor 17 den beri hissediyorum bende göbek deligim öyle nabız atar gibi atiyor kalp atisi gbi içerden bisey hissetmiyorum henüz 3 haftadır öyle yarın kontrol var merak ediyorum tekme başlamadi
Sevimgiller Pijamaskeliler o senin nabzın canım orda hissedilebilir karın boşluguna koy elini orda bile kendi nabzını hissediyorsun bebeğinkini hissetsek ultrasonlara bile gitmez kimse
Deletedmom_8 yorumcuanneniz kız benimki acıkınca kalk ne yatıyon bi kuru falan yapta yiyelim diyo. Sen ne sohbetinden bahsediyorsun
gulin-35 Emineo98 bazen sırtını dayadıgında hıssedıyorum ya kalp atısı ya nefes alısı gıbı degısık bısey
Deletedmom_8 yorumcuanneniz soğanı en baştan beri istiyor da biraz tutuyoruz içerde daha tam zamanı gelmedi 😂
Silay35 Emineo98 ilk hamileliğimde stetoskop ile karnımı dinlemiştim onda da çok uzaklardan gelen bir ses gibi duydum
elifuslu1002 Nur000 yani bi düşün istersen ne anormallik olduğunu yazdıklarını yaşamak gibi bir olanak olsa hiçbir anormallik yok