Papatya1997 bende herşeyi yemeye çalışıyorum ama 2 aydır gerideyiz. 1 hafta geriden gelmesi bebeğin kilosunun normal demek ama. 2 haftayı veya daha geriden gelirse sıkıntı bana tam sınırda normal dedi her gittiğimde geç döllenmede olmuş olabilir bi hafta dedi sağlığı yerindeyse önemli olan o dedim. Doğumda küvöze girmeyecek gelişimini geriye atmayacak kadar kilosu olsun yeter bence. Burda çok aşırı kiloya takılı kalanlar var ve bebeği çok küçük doğupta sağlıkla büyütenler o yüzden bunada şükür ☺️🌼