Mmelike12 Kızlar merhaba (canınız çekmesin kusura bakmayın:( ) ıslak kek yaptım sosundan 1 bardak ayırıp içinde çiğ yumurta olduğu için kaynattım bir taşım kadar, yumurtası pişmiş midir sizce çiğ olmaktan çıkmıştır değil mi aklıma takıldı sizlere sorayım dedim
sudamlasi Mmelike12 kaynattığın için pişmiştir önceden bende kendim hazırlardım sosunu şimdi hazır sos kullanıyorum🙈
Zuhalkorkmaz2205 Mmelike12 aslında yumurta koymadan ayırırsanız sosu öyle bi şüpheniz kalmaz :) bende ayırıyorum ondan sonra kırıyorum yumurtaları 😋
Mmelike12 [bilinmeyen] anladım canım bende o tarifleri sonradan gördüm 🤭😊 şuan çiğliği gitmiş midir acaba yemem de bir sakınca olur mu acaba onu merak ettim
Mmelike12 ozlemkrts öyle yapmak hiç aklıma gelmemişti teşekkürler ☺️ Birden yaptım şimdi de yerken sorun olur mu diye düşündüm
ozlemkrts Mmelike12 rica ederim kaynattıysan sıkıntı olmaz hem bu şekilde yapınca yumurta kokusuda olmuyo
Semraylmz Bunu bende merak ediyodum. Çünkü daha dün yaptım 😃 Sonuçta sıcak keke döküyoruz o çiğlik kalmıyodur diye düşündüm yaptım yedim. Şurda yiceğimiz iki üç dilim bişey yumurtanın kim bilir kaçta kaçı denk geliyodur.
Mmelike12 Semraylmz canım ya içim rahatladı böyle pişmiştir yedim deyince afiyet olsun bende öyle düşündüm birde kaynadı bi taşım 😊
detetedmom404 Sosu yumurtalı güzel olmaz ki onun hem zararlı hemde yumurta kokar onu eklemeden ayırıyorum ben sosunu
Mmelike12 detetedmom404 tarifte öyle olunca yaptım başka siteye de bakmayınca o şekilde ayırmış oldum