Cns_yldz13 Kızlar çoğu kişi beşik değilde park yatak öneriyor ama ben böyle cibinlikli falan beşik gibi bir şey düşünüyorum derin ve genişleri oluyormus sanırım uzun süre kullanılabiliyormış var mı böyle bir şey acaba
yabadabaduu Cns_yldz13 bende park yatak görüntü olarak hoşuma gitmediği için ahşap beşik aldım. Sallanır 3 kademeli ve anne yanı olarak kullanılanlardan yeterincede geniş ve büyük zaten şuan odası yok yanımda yatıcak yeterli ve memnun kalırım diye düşünüyorum
Hacerevgin Cns_yldz13 e bebekten aldim bugun elime ulasti sunyy baby diye 70×120 2000 tlye aldim sallanmasi ve 2 kademeli olmasindan dolayi tercih ettim e bebegin 1500 tllik olabi alacaktim ama fazla kalitesiz geldi gözüme 2.5 yasindq kızım var icinden çıkmıyor suanda
BBuseY Cns_yldz13 ben arkadaşım kullanıyor şu anda 60/120 olanını almıştı valla rahat ¾ yaşına kadar kullanır . Çünkü iki kademeli
Cns_yldz13 yabadabaduu aynen bizde oda yapmayı düşünmüyoruz şuanda daha mantıklı düşünmüşsünüz bende bir bakayım o halde aşamalı olanlara