Banada bastırdılar ilkinde 3 kere yaptılar alttanda eliyle boşalttı en son kum torbası koydular öyle acı olmuyor yani hemşire dedi bu kanı boşaltırsak hiç agrın olmıcak dedi gerçektende sonradan agrım olmadı yani iyi ki de yapmışlar korkulcak bişey yok 2 saniye elini azcık bastırıp çekiyor yani hemen