Benimde çok fazla 20lik diş ağrım vardı iltihap yapmıştı hatta 1000 mg augmentin kullandım geçincede şişlik kadın doğum doktorumdan izin kağıdı alıp çektirdim bugün 🙂
Şuanlık bi sıkıntım yok doktorunuzun verdiği izin kağıdıyla işlem yapıyorlar diş doktorları