ZMM8888 Kızlar Şiddetli diş ağrım var çok kötüyüm diş ağrısı için acile gidilir mi ? Gidersem ne yaparlar acaba bilgisi olan varmı? Çok kötüyüm parol içim faydası olmadı
Melistkr2 ZMM8888 ay şuan ben Ağrı’dan ölüyorum kafama kulağıma vuruyor agrısı ve ben 20 gündür bu agrıyı cekiyorum antibiyotik de kullandım fayda etmedi
Teslimeesma ZMM8888 ben largopen içmiştim 3 günde geçirdi çok şükür geceleri uyuyamaz hale gelmiştim ağırdan 🙄
Adacan ZMM8888 22 haftalık Tom 20lik çektirdim önce çok korktum aglicaktim doktorum ağrıların bitecek saniyesinde alcam korkma dedi cidden çok güzel çekti çok ağrım olmadı sonrasinda da olmadı bidaha iyi ki cektirmisim
Aycan01 ZMM8888 geçmiş olsun canım bende aynı durumu çok yaşıyorum acike gidiyorum serum bağlıyorlar ve 1 aya yakın rahat ediyorum yaklasık 5.6 aydır gidiyorum
zty0206 ZMM8888 kuzum acil bişi yapmaz ben doktorumdan izin alıp gidip çektirdim yarın kendi doktorunla görüş bi izin verirse elinde kağıtla dişçiye git çekim yaptır benden dişçi kağıt istedi izin olan sağolsun doktorum da verdi çektirdim
ZMM8888 zty0206 ah yarına kadar nasıl dayanicam kuzum acaba hayatımda ilk defa diş ağrısı çekiyorum bu kadar ağrı olucağnı tahmin etmemiştim ağrıdan inliyorum resmen ya yarına kadar evde rahatlatanilicek birsey yokmu acaba
Anna-aslan zty0206 kaç haftaliktin cektirdiginde benimde dişim çok ağrıyor dayanamıyorum ağrısına parol hiç bir işe yaramıyor sirke sarımsak karanfil neler denedim olmuyor. Dişim morardı artık 21 haftalığım şuan izin verir mi ki acaba
-Keriman- Kesin çözüm diyemem ama biraz hafifletmesi adına kekik kaynatıp garlara yapabilirsiniz ya da karanfil yağı ikisi de biraz olsun azalması için yardımcı oluyor. Ben geçmeyince doktorumdan izin alıp antibiyotik kullanmıştım
ZMM8888 -Keriman- kekik var hemen deneyeceğim sağolasın canım. Bi çürük dişim vardı ama hiç rahatsız etmiyordu bugün birden bire ağrı yaptı kesin çektirecem galiba
ZMM8888 Ummahan123 Teslimeesma zty0206 -Keriman- Melistkr2 iremm2310 Anna-aslan kızlar hepinize teşekkür ederim bugün gittim doktora diş etim iltihap olmuş antibiyotikle gargara yazdı birazda temizledi bunları kullan bunun dışında bi sıkıntı yok dedi
Ummahan123 ZMM8888 canım geçmiş olsun karanfil yağı biraz hafifletiyor pamuğa bolca dök ağrıyan kısma koy dişerini doktor ben öyle yapardım biraz faydası olurdu kantoron yağıda iyi gelmişti
zty0206 ZMM8888 kuzum 1 hafta çektim diş ağrısını çekmezler diye gitmedim sonra şansımı deneyim dedim birine gittim çekmedi diğerine gittim doktorundan kağıt getir çekeyim dedi gittim kağıt verdi doktorum sonra dişçiye gittim 1 haftada antibiyotik kullan dedi ben kaç gün çektim balım
ZMM8888 Melistkr2 valla aynı kafam patlayacak gibi ağrıyor diş desen onun ağrısı tarif bile edilemiyor. Yemekte yiyemedim aç aç ağrı çekiyorum
ZMM8888 Teslimeesma yarın konturolum var bi doktoruma danışayım. Diş doktorumu yazdı bu işaci diş doktoruna mı gitme. Lazım
Teslimeesma ZMM8888 bizim akrabamız diş doktoru ve hamilelere bu ilacı oneriyormus bende araştırdım ve kullandım sirke ile tuzlu su ile gargara yaptım devamlı
ZMM8888 Melistkr2 bnde ya ilk defa diş sorunum oluyor pek bilgimde yok. Çürük diş direkt çekilir mi ki acaba yoksa dolgu mu yapılır? Yarın kadım doğum konturolumdan sonra giderim bakalım ne diyecek. Ama bu geceyi nasıl atlatacam 😰
iremm2310 canım gecmıs olsun bendw cekıyorum sabah 6lara kadar uyuyamıyorum tuzlu suyla gargara yap agzının ıcıne buz koy bu benı baya rahatlattı acıle gıttıö bende agumentın yazdı suanda cok ıyıyım
ZMM8888 iremm2310 sağolasın canım sanada geçmiş olsun. Bi kaç kez gargara yaptım parol içtim banamısın demiyor bir günde bu kadar ağrı oldu dün azcık kaşınıyordu bugün birden bire ağrı başladı.
Melistkr2 ZMM8888 sizin çürük diş mi agrıyor ve agrı varsa iltihap var ondan çekmezler ki antibiok verirler bana verdi ama fayda etmedi oda :(( eğer geçmezse gel tekrar şırıngayla çekelim iltihabı dediler
ZMM8888 Melistkr2 keşke hemen çekseler de kurtulsam canm ya İltihap varsa mecbur bekletecek ozmn🤦♀️ Yarın sabah erkenden gideyim ozmn eğer iltihap varsa ilaç yazar yada çekilmesi gerekiyorsa kadın doğum a da bir danışayım
ZMM8888 Ummahan123 sağolasın canım evde ikiside yok ya buz koydum birazcik ama birazcik hafifledi ağzımı açmadığım sürece şiddeti artmıyor. Ama çok açim ya😔
ZMM8888 Anna-aslan sizede çok geçmiş olsun bu diş ağrısı çok çok kötüymüş inşallah biran önce geçerde rahatlarız ya
zty0206 Anna-aslan 5 aylık felandı galiba canım ya tam hatırlamıyorum sen genede dişçiye git haftanı soruyor uygun görürse izin kağıdı ister zaten