Merhaba anneler ikiz hamilesiyim 24 hafta bir bebeğim de gelişim geriliği var ve doktor kalp ritimleri sıkkntı oldıgunu kanda direnc oldıgunu söyledi Buda bebekte gelişim geriliğine sebep oluyormus doktor hersey olabilir dedi kalbi durabilir beni üç günden üç güne hastane çağırdı anladığım su bebeğin kalbi cok iyi atmıyor boyle bşrsey basınıza geldi mi lütfen içim cok huzursuz araştırıyorum birsey bulamıyorum coraspirin başladım doktor iç sma cok anam aman etkisi olmaz dedi ne yapıcam bilmiyorum Rabbime sıgındım