Esraakdr Sevgili hamiş’ler 15+4 de yanlarimda ve bacak kısımlarında çatlaklar oluşmaya başladı.. krem önerileri nelerdir ?
Derya Esraakdr kantaron yağı kesinlikle ama bacak değil sadece göğüslerinize bile sürün çünkü her yer çatlıyor ister istemez
Esraakdr Asiyearslan ay nasıl üzüldüm şok oldum görünce :) Allah’tan biooil diye bi yag var almıştım 2 gündür kullanıyorum ama daha iyi bı ürüne ihtiyacım olacak gibi
izobellaaa-_- Esraakdr benim de hafif başlarda hafif yanlardan içten morarmıştı zamanla geçti şimdi 39+1 hiç birşey kalmadı kilo almamaya bak🥰
izobellaaa-_- Esraakdr ben tuttum biraz kendimi açıkçası karnım çıkmadı belki ondan da geçmiş olabilir
Esraakdr izobellaaa-_- benim çıktı canım ya sorma. Birde bende rahim agzj a çok yakın miyom var 2 buçuk cm olmuş oda biraz şişlik yaptı bende karnım bayağı belli
Silay35 Mustela kullandım ben de çatlamamıştım genetik değil bu arada yani ablam annem harita gibi şimdi yine hemen ondan iki kutu aldım sabah akşam düzenli kullanıyorum
Canankk Esraakdr lierac etkili fakat en cok vucut tipiyle alakalı ben cok sey kullandım catladım kuzenim normal krem bıle surmedı hıc catlamadı. Sağlıcakla 🌸