Sbl__- Bende de vardı, fitil ve antibiyotik tedavisi ile çözülüyor. Bir diğer yolu da yakma işlemi ama daha önce doğum yapmadığım için yakma işlemini gündeme getirmedi bile doktorlar. Ama gebeliği engelleyebileceğini okumuştum araştırırken. Tedavi olup gebeliğe başlamak en sağlıklısı. Zor bir durum zaten öncesinde gebe kalırsan tedavi edilemeyebilir ve daha zor bi şekilde çıkabilir karşına. Fitil ve antibiyotik en kolay yöntemi. Hatta eşin için de ilaç verebilir, karşı taraftan enfeksiyon kapmaman için