_eylm_blt05 22 haftalık gebeyim bugun detaylı ultrasona bakıldı suyunun biraz fazla oldugunu söyledi onun dışında hiç bir problem yok dedi. Bunu yaşayanlar var bilgi verir misiniz?
Elifderin34 _eylm_blt05 benim de öyle şekerli şeyler karbonhidratlı şeyleri azaltmam konusunda uyardı doktor bakalım diğer randevu de ne diyecek
Sevda87 _eylm_blt05 çok meyve türü ve tatlı yediysen suyu onlar yükseltiyo ilk hamileliğimde yaşadım doktorum diyet vermişti biraz doğumu etkiliyo normal istiyosan
Sevda87 _eylm_blt05 gayet iyidi canım hiç bi sıkıntı olmadı normale göre bi tık kilosu fazla olabiliyo oda sorun olmuyo
_eylm_blt05 @mrvnazli 2 hafta sonra randevum var 14 ekimde 24 haftalık oluyor. Kendi doktorum raporumu görmedi daha. Bende şekerli şeyler yemeyi bıraktım ondan da çok kaynaklanıyormuş belki 2 haftaya kadar etkisi olur.