Kızlar iki gebeliğimin son üç ayında enfeksiyonu çok ağır atlatıyorum ben ilk aylar tertemiz bir akıntı son 3 ay ise çok kötü. Şuan 2.gebeliğim ve 37+2yim.son 3 ay hep sarı Bi akıntım oldu su gibi asla iç çamaşırı dayanmaz kokuluydu fitil kullandım. Şimdi ise yeşile döndü bu sefer su gibi değil böyle büyük büyük peynir kesikleri halinde aniden iç çamaşırıma iniyor. Neden böyle olmuş olabilir sarıydı fitil kullandım yeşile döndü ve büyüklük arttı.