Bebisim1 iremcannn1907 oy maşallah 🧿 Zaten bebek aşağı dönmüş ama başı kanala girmemiş öyle olursa sezeryan ama normal doğum için çok zorlamam kendimi hiçbirsey belli değil valla son hafta zaman da geçmiyor gelen giden sancı da yok
girl_boy_annesi Bebisim1 bence normal Doğum yaparsın inşallah sağlıkla kucağına alırsın önemli olan o🥰🤲🏼
kuzeymomsss Bebisim1 annem kardeşimi 4500 kiloyu geçik doğurdu. Kilo ile alakalı değil çatınız ile alakalı bir durum bu
Kiwi12 Bebisim1 ilkinde hiç dikişim olmadı ama ikinci de. Stajyer doktorlara denk geldim ve fazla ikindirdilar ve yirttilar bu yüzden olmuştu dikiş