Bende hep yüzüstü uyurum. İleri aylarda değilsiniz ileri aylara gelince zaten karnınız çok büyüyecek ve istesenizde yatamayacaksınız. Birde zararlı değilmiş zaten uykuya daldiktan sonra vücut kendisine ve bebeğe en uygun pozisyonunu alıyormuş. Bebeğe bir zararı yok yani:)