Ebruksk 14 haftalık hamileyim gece rahimde batmalar oldu başına gelen veya bu durumu bilen var mı ? 🙄
Busrabnrby Ebruksk hamileligin ilk haftalarinda cok normal canm bende cok yasadigim agrilar batmalar uyuyamiyordum 18 haftamdayim hala agrisini cekiyorum yani ani hareketlerimde genelde batmalarim oluyo
Sydgrdl Ebruksk normal canım son haftalarda daha çok ve siddetlisini yasicaksin ben 38+1 oldum beni çok rahatsız ediyor Allah kolaylıklar versin hepimize
Ebruksk Sydgrdl Busrabnrby hiç olmazdı korktum bende gece hiç yatamadm işe geldim ara ara oluyor yine, Allah yardımcmz olsun inş 🙏🏼