Yonca_trk Pikachuuubaybi bende bu sorundan dolayı post açmıştım psikolojim bozuldu resmen kolumu kaldıramıyorum her istediğimi giyemez oldum inşallah doğumdan sonra geçer. Herhangi birşeyle geçeceğini sanmıyorum ancak bi kaç seans renk açma işlemi uygulanırsa gider onuda gebelikte yapamayız 😞başka türlü ümidim yok
Dnzdmr92 Pikachuuubaybi bnmde koltuk altı kararmam oldu ve çok mutsuzum gerçekten bu durumdan umarım geçer 😏
Nnuurr Erbe Vallahi bende kullanıyorum hatta hamileliğimden beri ama karardı açmadı yani daha da renk koyuldu
Erbe Nnuurr hamilelikteminbasladiniz ben 2.5 yıldır düzenli kullanıyorum açıldı ve daha kararma olmadı bende
Erbe Eminedilanim trentyolda ama sahteleri çok Selin cigerciyintakip edin o link bırakıyor onun kendi ürünü onun linkinden güvenle alabilirsiniz
Nnuurr Erbe Hamileliğimin başında kullanmaya başlamıştım, başta açılma gibi olmuştu sonra birden karardı hamilelikten dolayıdır yani öyle umuyorum ama koku ve ter yok o konuda çok memnunum🥰
cansel0107 Pikachuuubaybi gebelikden sonra lazerle açtırırsın kendinizi üzmeyin ya lazer yada aydınlatıcı serumlarla enjekte ederek açıyorlar