DevriminAnnesi Kızçeler 27+3 günlük olucaz midem çok yanıyor, boğazıma doğru bi sıcaklık bi sızlama bi yanma acı oluyor ekşime oluyor çaresi yok mu :(
_ozlmm DevriminAnnesi Gaviscon şurup kullanıyorum ben öyle olunca ve işe yarıyor ☺️ Bir de ılık süt de iyi geliyor diye duymuştum
DevriminAnnesi _ozlmm eczaneden direkt alabiliyor muyum illa doktora mı yazdırmam lazım daha 1 hafta var randevuma :( ayy inşallah iyi gelir ya
Ada-9788 Bu arada salatalık bir efsane o kadar iyi geliyor ki anlatamam ben genelde ilaç yerine onu tercih ediyorum gece bile yanınca kalkıp bi salatalık yiyorum hemen ferahlıyorum anında geçiriyor çok rahatlatıyor mideyi
DevriminAnnesi ZEHRaakkoyun sabah mı kullanmam gerekiyor akşam yatmadan önce mi 🥰 aile hekimine yazdırdım da
Maden DevriminAnnesi benimde aşırı derecede yanıyor bu ara daha çok yanıyor 36 haftaligim rennie duo anlık rahatlatıyor doktora söyledim hap verdi sabah aç icilcekmis içtim ama oda fayda etmedi bide hamileler kullanamaz diyor yazıyor kağıdında ama doktor veriyor anlamadım kullanmiycam elma iyi geliyor biraz bana midedeki asiti dengeliyor mide muz da iyi gelir salatalık yazmış bı arkadaş evet o bana da iyi gelmişti hamileliğin ilk zamanları çok geçmiş olsun size bende gaviskon yazdrcam çok kullanan var onu iyi geldi diyen tabi aile hekimi yazarsa o da
Nagehan3437 Eczaneden direkt alabiliyorsunuz. Ben haftada 1 kutu bitiriyorum. Gece gündüz demeden midem yanıyor 🔥 🥹
Melikeyzc DevriminAnnesi canım ben bu durumu her yaşadığımda soğuk süt içiyorum ister 3 yudum iç ister bir bardak doldur iç. Hamileliğimde sütle yaşadım resmen
Selinsare Melikeyzc aynı durumu ben yaşıyorum şuan yanma başlar başlamaz süt elimde 😪 bir de doktorum tamamen bitkisel ağızda eriyen bi hap verdi o da iyi geldi tadı pek iyi değildi ama en azından durumu kurtarıyor
ZEHRaakkoyun DevriminAnnesi canım benim genelde akşamları yanıyor günde 1 kez içiyorum ama sabah akşam da içebilirsin