Bfduam arirangg canim verdim tahlil, bu hamileligi gostermez di mi sadece yunurtlama olup olmadığını gösterir?
arirangg Bfduam Bir kere 1.69 çıkmıştı çünkü o ay yumurtlama olmamıştı. Başka bir ay yumurtlamadan tam bir hafta sonra vermiştim. 16 çıkmıştı. 21. Gün yerine yumurtlama takibi yapıp yumurtlamadan 1 hafta sonra progesteron baktırmak daha doğru
Bfduam arirangg post açtım hatta, canım yumurtlamadan 5 gün sonra verdim, 23,4 çıkmış bu ne demek? Senin 16 çıktığında adet olduysan, bende mi olurum?