Hayır yatış yapılmadı bir doz vuruldum 24 saat sonra aynı saate 2. Dozu vurulmuşdum ben, yatış gereksiz olurdu bilemedim 🤷♀️ Ama ondan sonra yatış yapıldı 48 saat serum takıldı sanci kesmek icin vs erken doğum riskinden, sırf ciğer geliştirici icin gerek yok bence 😅