Benimki rahime yakın bir konumda. Hiç kanamam falan olmadı şimdiye kadar. O yüzden dün gittim ağdaya herhangi bir sıkıntım olmadı. 36+4deyim. Eğer kanamanız falan oluyorsa ağrınız oluyorsa doktorunuza bir sorun bence. Çünkü benimkinde alttan muayene bile olacağımı söyledi doktorum zorda kalırsam. Yakın bir yerde olduğu için.