Asil_hatun Banyomuz küçük olduğu için tadilat yaparken klozeti söktuk simdi bin pişman oldum 8. Aydayim ve afedersiniz lavaboya oturmak işkence olmus durumda göbekten dolayı benim gibi zorlanan varmi yoksa tekmiyjm🤭
-Papatya- Asil_hatun 🙈 bende bununla ilgili soru soracaktım tam denk geldi. Bizim evde ikisi de var ama ben klozet sevmediğim için diğer wc yi kullanıyordum ama ama şimdilerde arada sırada idrar yaparken kasığımda ağrı oluyor normal wc de ama klozette olmuyor ağrı böyle bir şey olabilir mi? Sizde oluyor mu ağrı.
Asil_hatun -Papatya- oluyor valla karnımda sıkışıyor ondan da rahatsız oluyorum ama normal lavabolar daha saglikliymis klozettwn 2 oğlumda klozete oturdum hep hem kabızlık oldu hem çatlak oldu şimdi evet zorlanıyorum ama kabızlık ve çatlak sorunum olmadi
Seyma0323 Bizde klozet var ama bazen dışarda olunca mecbur alaturka kullaniyorum iskence gibi oluyor ya düşecek gibi oluyorum ve nefesiz kalıyorum göbeğimin yüzünden🤣
-Papatya- Asil_hatun evet gerçekten de normal WC ler daha iyi hamileler için daha doğrusu herkes için daha sağlıklısı olan. Allah’a çok şükür bende de kabızlık olmadı 🙏