Nesgul552 Anneler çatı muayenesini oldum normal doğuma uygun dedi doktorum bebek ters dönmüş ama kanala gitmemiş ve çok yukarda giremezse 38 e kadar daha da girmez gün veririm dedi var mı bir öneriniz kanala girebilmesi için yürüyüş Önerdi Sadece
Eboz Nesgul552 çömel kalk squat gibi merdiven in çık ilişki önerdi mi birde vajina ya masaj öneriyorlar
ikincicivcivim Nesgul552 Pilates topu yardımıyla pilates yapabilirsin canım doğum iÇin egzersiz videoları da var doktora çok takılma son anda bile girebilir
Hanzadebebek Nesgul552 benimde perşembe günü çatı muayenesi var acaba neye göre belirliyorlar normal doğum mu sezeryan mi olacağını
Nesgul552 ikincicivcivim ya pilatesi önermiyorum dedi bunu çok önceden söyledi bnde önermeyince cesaret edemiyorum
ikincicivcivim Nesgul552 Allah Allah neden ki acaba ben ilk doğumumu doğuma girene kadar hastanede bile pilates topuyla hareketler yaparak yaptım
Nesgul552 Hanzadebebek çatı dar olmazsa zaten normal doğum deneriz dedi bana ama bebeğin kanala girmesi de var tabi kanla girmezse banada sezaryan dedi hayırlısı bakalım
Ebru8141 Hanzadebebek bugun oldum cati muayenesi çatın darlığına genisligine göre normal veya sezeryan diyor benim ortaymis normal sansm varr ama sona nda sezeryana da donebilimis
Hanzadebebek 37+5 te ilk çatı muayenesini yapacak sizin ne zaman yapti. Eğer acilma olmadıysa direk sezeryan dicek galiba :(
Nesgul552 Hanzadebebek 37+2 de yaptı açılma konusundan bsey demedi bebek kanala girerse dedi çok yukarda bebek dedi inşaallah kanala girerler yA
_Meliss_ Bir videoda görmüştüm özel ebe yaptırıyordu kadına bacağının birini duvara dayayıp oraya doğru yaslanıp 20 sn kadar durup sonra dinlenip diğer bacağa yapıyordu aynısını. Bende kenara not ettim ihtiyacım olursa yaparım diye Bi araştırın isterseniz